بازگشایی دوباره نیمه غربی خط ۴ مترو با حضور شهردار تهران+ گزارش تصویری
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 به گزارش “تهران سما”، شهردار تهران در این مراسم گفت : در این حادثه ۲ نکته را باید مدنظر قرار دهیم اول آنکه تذکری به خودمان و یکایک همکارانم در مجموعه شهرداری باشد و اینکه بدانیم اگر دراین حادثه که حادثه ای طبیعی است و در تمام دنیا اتفاق می افتد ، شاهد کمترین خسارات بودیم به فضل و عنایت خداوند است .

وی افزود : اگر دراین حادثه تلفات جانی نداشتیم و هیچ کس صدمه ای ندید تنها عنایت و لطف خداوند بوده که ما نباید آن را با هیچ چیز معاوضه کنیم و آن را در مقوله مدیریت نیاوریم.

قالیباف تصریح کرد : اگر انسانها در زندگی تقوا پیشه کنند و اخلاص داشته باشند خداوند وعده داده جایی به شما کمک می کنم  که هرگز در حساب و کتاب و تصورتان هم نگنجد و ما باید خدا را شاکر باشیم که در حادثه ای طبیعی که نزولات الهی که هم برکت بود و هم مشکلاتی به دنبال داشت ، با کمترین خسارت مواجه شدیم.

وی ادامه داد : همچنین از همه همکاران خود و تمام کسانی که دراین حادثه بی وقفه و شبانه روزی تلاش کردند ، چه کارگران و پرسنل شهرداری و چه کسانی که مسولیتی نداشتند و همچنین مردمی که با دعای خیرشان ما را بدرقه کردند تشکر می کنم.

قالیباف اظهار کرد : این حادثه می توانست خطر بزرگی باشد و خسارت جانی و مالی زیادی را تحمیل کند اما خوشبختانه خسارات جانی حادثه صفر بود و ما حتی یک مجروح نداشتیم و خسارات مالی در حداقل قرار داشت چراکه اگر آب در هر جای دیگر شهر رها می شد خسارات مالی و جانی با اکنون قابل مقایسه نبود.

شهردار تهران با بیان اینکه ورود سیلاب به شبکه مترو حدود ۲۱ میلیارد تومان خسارت در پی داشته ، گفت : متروی تهران تحت پوشش بیمه است و بیمه خسارات وارده را پرداخت می کند. دراین میان ما باید خدا را شاکر باشیم که با تلاش شبانه روزی تمام دست اندرکاران ، این حادثه با کمترین خسارت پشت سر گذاشته شد.

وی گفت : در جریان این حادثه تمام روحیات دوران دفاع مقدس را یکجا شاهد بودیم.همواره با خود فکر می کردیم که آیا جوانان امروز می توانند مانند دوران دفاع مقدس ، مخلصانه ، شجاعانه و بی دریغ وارد عرصه کار شوند ؟! که در جریان این حادثه دیدیم کسانی را که گمنام و بدون آنکه حتی مسولیتی داشته باشند در تمام لحظات برای مدیریت بحران حتی از جانشان هم مایه گذاشتند درست مانند زمان دفاع مقدس که پشت خاکریزها با مرگ دست و پنجه نرم می کردند.

وی با بیان اینکه پس از ۳۰۰ ساعت تلاش و کار بی وقفه بخش غربی خط ۴ متروی تهران برای خدمات رسانی به شهروندان بازگشایی شد، اظهار داشت : مردم می توانند دوباره از میدان انقلاب تا میدان آزادی با مترو سفر کنند که این مهم را مدیون روحیه بسیجی و تلاش تمام دست اندرکاران هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب