حمیدرضا پشنگ: اطلاع رسانی به موقع مدیریت شهری سبب شد خسارت جانی نداشته باشیم
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، حمیدرضا پشنگ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که من این اتفاق را به فال نیک می گیرم ، گفت: بلاهای طبیعی همیشه در کمین ما هستند اما نکته مثبت این حادثه این بود که به ما هشدار داد نقاط ضعفی در شهر وجود دارد تا مسئولان و دولتمردان به این موضوع آگاه شوند.

وی افزود: در چنین مواقعی باید آمادگی لازم برای برخورد با این بلاها را داشته باشیم و خسارت ها را به حداقل برسانیم که خوشبختانه اقدام شهرداری تهران در مهار سیلاب و پیشگیری از ایجاد هر گونه خسارت جانی و مالی به شهروندان بی نظیر بود .

پشنگ با اشاره به اطلاع رسانی به موقع از سوی شهرداری از زمان ورود آب به تونل مترو خاطر نشان کرد: از آنجا که مدیریت شهری همیشه در حالت پویا و آماده به وظایف خود عمل می کند اطلاع رسانی به موقع سبب شد که خسارت جانی نداشته باشیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نمی توان از هیچ شهری انتظار داشت که در برابر سیلاب و سیل مقاومت داشته باشد اما این موضوع باعث شد که متوجه شویم تهران نیازمند برنامه ریزی بیشتر است و باید در ساخت و سازهای آینده خطر تهدید سیلاب را نیز در نظر بگیریم.

به گفته وی در حوادث غیر مترقبه نباید به دنبال مقصر باشیم بلکه باید با همدلی به هم کمک کنیم تا خسارت ها به حداقل برسد.

پشنگ معتقد است: ارتفاعات تهران از پوشش گیاهی خالی شده است که همین امر باعث آسیب پذیرتر شدن شهر در مقابل عوامل طبیعی همچون سیلاب شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید مسئولان دعواهای سیاسی و حاشیه ای را کنار گذاشته بگذارند و در زمانی که منافع ملت در میان است با همدلی از این منافع حمایت کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: نمایندگان مجلس باید در هنگام بودجه ریزی دقیق تر عمل کند و بودجه هایی را برای حوادث غیر مترقبه و راه های جلوگیری از آن اختصاص دهند. دولت نیز باید به موقع بودجه های مصوب را اجرا کند و حمایت بیشتری از مترو داشته باشد تا کارها در این زمینه بهتر و دقیق تر انجام شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب