عملیات شبانه روزی خادمان شهرداری تهران برای پاکسازی و آماده سازی ایستگاههای مترو
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، سید محمدفیاض ضمن بیان مطلب فوق به فعالیت های این سازمان در ایستگاه اکباتان اشاره کرد و افزود: با توجه به مجاورت دیوار تخریب شده رودخانه با این ایستگاه، خاک بسیارزیادی به طبقات زیرین منتقل شده است، از این رو بلافاصله پس از مهار طغیان رودخانه و ترمیم دیوار ، عملیات پاکسازی ایستگاه آغاز شد.

وی اضافه کرد: ارتفاع خاک ته نشین شده در قسمتهایی از ایستگاه فوق بیش از یک متر بوده است که درحال حاضر عملیات پاکسازی به اتمام رسیده و حدود 9000 متر مکعب خاک آماده انتقال به بیرون از ایستگاه می باشد.

وی ادامه داد: در این عملیات بیش از 300نفر نیروی انسانی به همراه 25دستگاه باب کت، کامیون، لودر و بیل مکانیکی در سه شیفت کاری مشغول به کار هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند همچنین با بیان اینکه عملیات پاکسازی و آماده سازی ایستگاه های آزادی و استاد معین نیز به سرعت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بیش از 200 نفر نیروی انسانی به همراه بیش از 30 دستگاه ماشین آلات شامل لودر، لجن کش، کامیون به همراه نیروهای شهرداری های مناطق 19 و21 به تخلیه گل و لای و ضایعات موجود از رمپ میان تونلی (رمپ آزادی) و پاکسازی تونل می پردازند.

فیاض در پایان به تاکید شهردار تهران مبنی بر آماده سازی ایستگاههای مترو در کمترین زمان ممکن اشاره وتصریح کرد: وقوع سیلاب حادثه ای غیرمترقبه بود، اما مهار آن در اسرع وقت، بار دیگر یکپارچگی و یکدلی  مجموعه شهرداری تهران را اثبات نمود و با تکیه بر این اصل مطمئنا" بهره برداری مجدد از  ایستگاههای مترو نیز به زودی محقق می شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب