آقاي معاون عمراني استعفا مي‌دهيد؟
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

سوالاتي كه با نگاهي گذرا در عملكرد چند سال اخير اين مقام مسئول دولتي كه اتفاقا به جاي پرداختن به وظايف خود علاقه زيادي به سخنوري در باب مديريت شهر تهران دارد؛ در اذهان عمومي بدون جواب مانده است.واقعا چرا معاون عمراني استاندار تهران در روز حادثه سيلاب ترجيح داد به جاي بازديد ميداني و بررسي عمق حادثه در دفتر خود باقي بماند و چهره مدافع منافع عمومي و بيت المال‌به خود بگيرد؟

هرچند مرور فراز و نشيب رابطه دولت در چند سال‌ اخير با مديريت شهري حاكي از غلبه نگاه سياسي نسبت به مسائل شهر است اما زماني كه پاي حفظ اموال پايتخت در مقابل حوادث غير‌مترقبه پيش مي‌آيد و از همه مهم‌تر جان شهرونداني كه در معرض اين خطر قرار گرفته اند به ميان مي‌آيد، به نظر مي‌رسد كه تنها وظيفه و رسالت هر مسئول توجه به اين مسائل خواهد بود. اما اين اقدام معاون عمراني استاندار تهران كه تنها ترجيح مي‌دهد از داخل اتاق خود به اظهارنظرهاي غيركارشناسي بپردازد را مي‌توان در راستاي توجه واقعي به مسائل كلانشهر تهران و شهروندان آن ارزيابي كرد؟

سوال‌‌ها از معاون عمراني استاندار تهران زياد است اينكه چرا در مقابل پرونده آلودگي هواي تهران و مرگ خاموش هزاران شهروند تهراني آن هم به دليل راهكارهاي غيرمنطقي و موقت دولت تنها دست به دعا برمي‌دارد و براي كاهش آلودگي هواي تهران و متعاقب آن ترافيك دعا مي‌كند؟ چرا هيچ گاه به خسارات مالي و جاني جبران ناپذيري كه به شهروندان وارد مي‌شود، فكر نمي‌كند؟ چرا زماني كه بودجه قانون مترو و پرداخت يارانه بليت مترو و اتوبوس به تاخير مي‌افتد نامه يك شهروند را به جاي دستور پرداخت يارانه مترو، رسانه‌اي مي‌كند و ادعا مي‌كند يارانه بليت مترو پرداخت شده و اسناد پرداخت آن نيز در استانداري تهران موجود است! واقعا آقاي معاون براي اين آبرو ريزي رسانه‌اي به فكر استعفا و كناره‌گيري نمي‌افتد؟ چرا زماني كه پاي امكان برداشت مترو تهران از حساب صندوق توسعه ملي به ميان مي‌آيد و اين امكان از مترو تهران گرفته مي‌شود، سكوت مي‌كند و به فكر اقشار ضعيف مردم نيست كه در شرايط سخت از امكانات مترو استفاده مي‌كنند؟ آقاي محمودي شما كه در آرزوي استعفاي مديران شهرداري هستيد چرا عملكرد خود را به عنوان معاون عمراني استاندار تهران، زير ذره بين قرار نمي‌دهيد و اگر كم كاري و سهل انگاري در آن مي‌بينيد، پس چرا استعفا نمي‌دهيد؟ آقاي محمودي اين سياستي كه شما به عنوان سخنگوي بدنه دولت در پيش گرفته‌ايد، مدت‌هاست كه نخ نما شده. بهتر است كه سياست خود را تغيير دهيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب