مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود :نگاه منفی دولت به شهرداری ها موجب عدم کمک در مواقع بحرانی است
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

وی با تاکید بر آمادگی مناسب شهرداری در رفع این مشکل، ادامه داد: باید دید آمادگی دستگاه مربوطه با حادثه چگونه بوده است اتفاقی که رخ داد در هرصورت جزو اتفاقات اجتناب ناپذیر بود. اما میزان آمادگی شهرداری با حوادث که اتفاقی افتاد بسیار خوب بود.
عضو فراکسیون شهری تصریح کرد: شهرداری تهران نوع آمادگی و مقابله ای مناسبی با حوادث دارد و اگر یک بررسی کنید و به مناطق تهران بروید به این نتیجه می رسید که شهرداری تهران در همه زمینه ها آمادگی بالایی  دارد .

لاهوتی افزود: شهرداری تهران آمادگی هایی در خودش ایجاد کرده است که شاید وظیفه اصلی شهرداری نیست اما کوچکترین وسایل و ابزارها که در بحران ها نیاز است را دارند و نوع مدیریت مناسبی برخورددار هستند. حادثه دست افراد نیست که برای مثال بگوییم زلزله نیاید و نمیتوانیم بگویم که حادثه رخ ندهد . اما باید دید که وقتی حادثه رخ داد ما چه میزان آمادگی در برخورد با حادثه داریم.به نظر بنده شهرداری در نوع حادثه ای که رخ داد آمادگی و مقابله که کرد بسیار مناسب بود و نشان داد که شهرداری آمادگی لازم را دارد که در زمان بحران ها کمترین خسارت را متوجه خود شهرداری و مردم کند.

وی با انتقاد شدید از بد اخلاقی های سیاسی علیه شهرداری تهران گفت: بد اخلاقی ها متاسفانه در کشور ما وجود دارد و این کار درست و صحیحی نیست. دور از انصاف است که به فردی مانند آقای قالیباف که واقعا زحمت می کشد،بچه انقلاب است و کسی است که در دوران دفاع مقدس درخشش خاص خود را داشته و درست، پاک، در خط ولایت و کاردان است اینگونه رفتار کنند.

این نماینده مجلس افزود: منتها متاسفانه در کشور ما تمام حمله ها متوجه کسانی است که کار می کنند و با فردی که کار نمی کند کسی با او کاری ندارد. شهید مطهری جمله دارد مبنی بر اینکه به قطار در حال حرکت سنگ پرتاب می کنند. یعنی اگر آن قطار بایستد دیگر کسی به آن سنگ نمی زند. آقای قالیباف در حال کار و حرکت است و سنگ به او پرتاب می کنند.

لاهوتی با اشاره به اظهارات معاون عمرانی استاندار تهران یادآورشد: ریاست ستاد حوادث را معاونین استانداران که  در واقع دبیری ان را معاونین امور عمرانی استانداری ها به عهده دارند. آنها باید در همچنین مواقعی قدرت همکاری خود را زیاد می کردند اما متاسفانه نگاه دولت به شهرداری ها نگاه خوبی نیست .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب