محسن نریمان عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس:منتقدان امروزشهرداری تهران ، سياسي كاري مي كنند
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

محسن نریمان عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس و کمیسیون عمران در این باره گفت: اقدامات شهرداری تهران در گستره کارهای عمرانی مثال زدنی و مطلوب بوده که مستحق اینگونه انتقادات بی اساس نیست.

این نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرنوشت خاطرنشان کرد: قطعا مجلس جلسه ای را با مدیران شهری تهران خواهد داشت تا بررسی های لازم درخصوص این حادثه طبیعی صورت بگیرد و عوامل موثر در سیلاب روزهای گذشته ی تهران مشخص شود. اما این به این معنی نیست که قصد مواخذه مدیران خدمتگذار شهری را داشته باشیم.

نریمان خاطرنشان کرد: منتقدانی که امروز فضا را متشنج کرده و از این آب گل آلود دنبال بهره ای برای خود هستند ، همان افرادی هستند که اعتبارات به حق شهرداری را پرداخت نکرده و علیرغم تایید مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام تسهیلات ارزی متروی کشور را پرداخت نکردند.

وی افزود: وقتی دولت فشار می گذارد تا مدیران کارآمد مترو از میدان بیرون بروند و به خاطر حضور تیم اجرایی قوای هاشمی بودجه های مربوط به مترو را پرداخت نمی کند، باید منتظر اتفاقات بسیار بدتر از این باشیم. بعضی از این اتفاقات محصول اعمال مدیریت های ناصحیح می باشد و چه بسا اگر بودجه های مترو به موقع و به اندازه پرداخت می شد امروز هیچ مشکلی در این حوزه ایجاد نمی شد تا مدیران شهری و شهروندان نیز اینچنین به زحمت بیفتند.  

نریمان با اشاره به تعهدات محقق نشده دولت در قبال شهرداری اذعان داشت: عوارضی که دولت از محل بنزین باید پرداخت کند می گوید از بنزین 100 تومانی باید تامین شود، این درحالیست که ما الان اصلا بنزین 100 تومانی نداریم. قطعا ایجاد مسائلی از این قبیل توان مالی شهرداری را با مشکلات جدی مواجه می کند.  

وی در پایان اظهار داشت: در این 4 سال مجلس هشتم کسانی که به شهرداری حمله کردند از بعد منطقی نبوده و بیشتر مسائل گروهی و سلیقه ای را مد نظر داشتند. زیرا اگر شهردار تهران در تیم آنها بود می گفتند این دوره مدیریت شهری بهترین دوره در تاریخ بوده و حالا که نیست هر اقدامی را مستوجب انتقاد و اعتراض می دانند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب