دیدار شهردار تهران با سفرای کشورهای اسلامی
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در ضیافت افطاری سفرای کشورهای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان که به گفته پیامبر اکرم(ص) ماه برکت، رحمت و آمرزش و روزها و شب های آن بهترین روزها و شب های خداوند است، گفت: امیدوارم خداوند به برکت این ماه عظیم و به شان و عظمت شب های قدر دل های مسلمانان را به هم نزدیک تر و عزت، اقتدار و اتحاد آن ها را روز به روز مستحکم تر کند.

 

وی ادامه داد: مسلمانان سراسر جهان، کشورها و جوامع اسلامی در دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری با فریب ها و نقشه های پیچیده دشمنان اسلام مواجه اند.

 

شهردار تهران در این مراسم که با حضور بیش از ۲۰ تن از سفرا و کاردارهای کشورهای اسلامی برگزار شده بود، تصریح کرد: افکار و نقشه های پلیدی که به فکر ایجاد تشتت و چند پارچگی میان مسلمانان به ویژه در منطقه استراتژیک خاورمیانه است، عزت و اقتدار آنان را نشانه رفته، لذا بیش از همیشه به کسب شناخت دقیق، وحدت، همدلی و همکاری احتیاج داریم.

 

دکتر قالیباف در پایان تاکید کرد: منافع مشترک همه ما ایجاب می کند که به جای دمیدن در تنور اختلافات و وارد شدن به بازی خطرناک دشمنان، دست به دست هم دهیم و موجبات تحقق صلح و دوستی پایدار، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و نیز بالندگی دنیای اسلام را فراهم کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:سفراي كشورهاي اسلامي , قاليباف,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب