دكتر زهرا مشير:تمامی زنان سرپرست خانوار پوشش شهرداری از بیمه تامین اجتماعی و شغل پایدار برخوردارند
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

دکتر زهرا مشیر در گفت و گو با خبرنگار "تهران سما" در حاشیه مراسم سومین جشن بزرگ کوثر که برای زنان سرپرست خانوار شهر تهران به مناسبت روز زن برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری تهران پنج سال پیش طی یک فراخوان زنانی را به عنوان زنان سرپرست خانوار پس از شناسایی در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ثبت نام کرد و در قالب مجموعه اطلاعات گردآوری شده ، برنامه های لازم جهت توانمند سازی این افراد شکل گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش مجموعه شهرداری تهران قرار گرفتند از بیمه تامین اجتماعی و شغل پایدار برخوردار هستند.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان تصریح کرد: تمامی آموزش های لازم که به زنان سرپرست خانوار برای توانمند سازی اشان به انجام می رسد، رایگان است و شهرداری تهران در قبال آنها هیچگونه هزینه ای دریافت نمی کند.

مشیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تعداد محدودی پذیرش دارد و می کوشد زنانی که تحت پوشش خود دارد توانمند ساخته و هنگامی که این افراد خود کفا شدند ، از مجموعه جدا شده و جای خود را به دیگر بانوان سرپرست خانوار می دهند.

وی تاکید کرد: در هر منطقه به تعداد زنان سرپرست خانواری که به خودکفایی می رسند و از مجموعه های کوثر جدا می شوند، پذیرش بانوان سرپرست خانوار وجود دارد.

مدیر کل ستاد توانمندسازی زنان سرپرت خانوار شهرداری تهران تصریح کرد: در ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار علاوه بر ارائه آموزش های لازم برای خودکفایی این افراد به وضعیت زندگی اشان نیز توجه لازم مبذول می شود و در همین راستا وضعیت تحصیل فرزندان این بانوان و حل مشکلات مادی، حقوقی و معنوی آنها نیز مورد توجه است.

مشیر افزود: در ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از وجود مشاورهای خانواده نیز برای حل مشکلات این افراد استفاده می شود تا مشکلات خانوادگی و شغلی اشان به بهترین شکل ممکن حل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب