تقدیر آیات عظام شبیری زنجانی و سبحانی از خدمات قالیباف+ گزارش تصویری
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش  مرد عمل و به نقل از “تهران سما”،‌ آیت الله العظمی سبحانی در این دیدار ‌ضمن ابراز خشنودی از نام گذاری بوستانی بزرگ  در تهران به نام “ولایت” خاطرنشان کرد: هر چه نام بزرگان ، ‌ائمه معصومین (ع) و حتی شعرای دینی و امثال آن برای خیابان ها و اماکن شهری باشد بسیار پسندیده است و به شهردار تهران پیشنهاد می کنم خیایان و یا مکان مناسبی را با نام مبارک امام صادق (ع) نامگذاری کنند.

آیت الله العظمی سبحانی خطاب به شهردار تهران و سایر مسئولان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در ارتباط با مسئولان حکومتی گفت : مسئولان فقط مسئول انسان ها نیستند بلکه مسئول جانداران و بقعه هایی که دراختیار مردم است نیز هستند ، دایره مسئولیت محدوده به انسان ها نیست و آنچه از فعالیت های شهرداری در این زمینه رو به رشد باشد جای خوشحالی است و قطعا این موفقیت باعث افتخار نظام است.

این مرجع جهان تشیع در ادامه همچنین بر برگزاری نماز جماعت در فضاهای عمومی تاکید کرد.

همچنین آیت الله العظمی شبیری زنجانی نیز در دیدار با شهردار تهران گفت : زحمات شما و سایر همکارانتان در شهرداری تهران مورد قبول خداوند بوده و هست.

وی با اشاره به به سیلاب اخیر تهران و حوادثی که پیرامون آن رخ داد از این که مدیریت شهری توانست با اقدام به موقع از این سیلاب جلوگیری کند و حوادث جانی برای شهروندان به وجود نیامد ابراز خشنودی کرد و این اقدام را کار بزرگی دانست که به لطف خدا انجام شد و قطعا اجر این کار بزرگ را خداوند خواهد داد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب