آیت الله مقتدایی: در تهران هم کار فراوان انجام می شود و هم کارها با سلیقه صورت می گیرد+ گزارش تصویری
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش  مرد عمل و به نقل از “تهران سما”، آیت الله مقتدایی در دیدار با دکتر محمد باقر قالیباف با اشاره به فعالیت های شهرداری در زمینه مسائل دینی و مذهبی و اقدامات انجام شده در رابطه با توسعه مدارس حوزی در تهران گفت : امیدواریم اقداماتی که شهرداری تهران در رابطه با ساخت ، تجهیز و توسعه مدارس حوزی دارد همچنان با سرعت ادامه یابد تا بتوانیم از مجموعه طلاب تربیت شده در حوزه های مختلف استفاده کنیم و این کار باقیات صالحاتی است که برای ما می ماند. وقتی شما یک حوزه علمیه می سازید پایگاهی برای سربازان امام زمان (عج)خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه ای کشور خطاب شهردار تهران گفت: کارهایی که شهرداری تهران انجام می دهد عام المنفعه است و محبوب ترین فرد نزد خدا کسی است که نفعش بیشتر به دیگران برسد و شما کارهای عام المنفعه بسیاری دارید . این ها اعمال نیک و ماندگاری است که در کارنامه انسان می ماند و همیشه نامه عمل انسان را باز نگاه می دارد .

وی افزود : شهردار تهران از پیشکسوتان دفاع مقدس است و در هر حوزه ای که مدیریت کرده در آنجا کارها با تدبیر و خوش سلیقگی انجام شده است. کارهای شما توام با دیانت و ایمان است و این دیانت و مدیریت صحیح که در کنار یکدیگر قرار گرفته قابل تقدیر است.

در این دیدار شهردار تهران با ارایه گزارشی از فعالیت های شهرداری در حوزه فعالیت های دینی ، ساخت و توسعه مساجد به تلاش شهرداری تهران در رابطه با ایجاد ۵ حوزه علمیه در نقاط مختلف شهر تهران اشاره کرد و گفت: ما با هماهنگی شورای حوزه استان تهران تلاش کرده ایم تا کانون های تربیتی علوم دینی در ۵ نقطه مختلف شهر از جمله شمال شرق، جنوب شرق ، شمال غرب و جنوب غرب و مرکز تهران ایجاد شود که هر کدام ظرفیت تربیت ۲ هزار نفر را داشته باشد.

قالیباف تاکید کرد : در این زمینه فعالیت شهرداری قطعا پشتیبانی و کمک در بخش ساخت و ساز است و در حوزه محتوا ، برنامه ریزی و اجرا و مسئولیت کاملا بر عهده شورای حوزه استان و علما و مدرسین مرتبط است.

شهردار تهران گفت : یکی از نقاط مورد توجه ما در شمال غرب تهران به صورت مشخص شهرک قدس است که منطقه آسیب پذیر به شمار می رود در این منطقه علاوه بر حوزه علمیه ای که ساخته می شود ، سعی داریم با هماهنگی اوقاف ضمن توسعه حرم امام زادگان عینعلی و زینلی (ع) نسبت به ساخت مدرسه علمیه در این منطقه نیز اقدام کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب