مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران :برگزاری هزار و صد و هفتاد برنامه به مناسبت هفته زن
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، "نرگس معدنی پور" مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران  ضمن بیان این مطلب افزود: در مجموع هزار وصد و هفتاد و چهار برنامه برای بیش از صدو هفتاد و سه هزار بانوی شهروند و شاغل در قالب های نشست، اردو، نمایشگاه، همایش، جشنواره، مسابقه، غرفه، دیدار با خانواده شهدا و جشن همراه با اجرای برنامه های شاد فرهنگی، مسابقه، مولودی خوانی و اهدای بسته های فرهنگی در سطح محلات شهر تهران در حال برگزاری است.
وی در ادامه با اشاره به حضور بیش از صد هزار بانوی شهروند فقط در برنامه های "نگین آفرینش"، گفت: محتوای برنامه ها بر اساس تکریم بانوان شهر تهران، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت و توجه به نقش همسری و مادری در نظر گرفته می شود.
معدنی پور تصریح کرد: نشست و کارگاههای آموزش با موضوع زندگی حضرت زهرا(س)، صرفه جویی و ساده زیستی، خانواده، عفاف و حجاب، توجه همه جانبه به نقش بانوان بویژه نقش آنان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان، نقش حجاب در سلامت روانی، خانواده و رسانه، خانواده و گذشت، خانواده و احترام و ... و جشنواره ها نیز با موضوع غذای سالم، هنرهای زن ایرانی....و مسابقه ها نیز در قالب کتابخوانی، پیامک، نامه ای به مادر همچنین برپایی نمایشگاه  نیز با موضوع صنایع دستی، عفاف  و حجاب ، عکس و ... برگزار می شود.
مدیرکل امور بانوان همچنین در ارتباط با برگزاری جشن "همراز یاس" گفت: این برنامه  23 اردیبهشت برگزار خواهد شد، اهدای بسته های فرهنگی شامل کتاب و لوح های فشرده و اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوعات مربوط به بانوان و حضرت زهرا(س)، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشن به شمار می آید و در این برنامه ها،  از همکاری و مشارکت دیگر حوزه های شهرداری از جمله سازمان ورزش، سازمان تاکسیرانی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز استفاده شده است.
وی همچنین به اجرای برنامه و جشن توسط سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: حدود سیصدو ده برنامه نیز توسط سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تهران برای بیش از پنجاه و شش هزار نفر برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب