تکذیبیه :جرثقيلي از شهرداري توقيف نشده!
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران در پي انتشار خبري درباره توقيف جرثقيلي در تهران حين انجام فعاليت انتخاباتي و ارتباط دادن آن با شهرداري تهران، روابط عمومي شهرداري در اطلاعيه‌اي با تکذيب اين موضوع تصريح کرد: شهرداري تهران اين روزها آماج حملات مختلف سياسي است و در آخرين نمونه شاهد ادعاي عجيب توقيف جرثقيل شهرداري در روزهاي نزديک به انتخابات از سوي يک مقام دولتي هستيم که صحت نداشته و تکذيب مي‌شود.

 

در اين اطلاعيه همچنين تاکيد شده است: به دنبال انتشار اخبار جعلي ديگري نظير صدور بخشنامه براي راي دادن به فرد يا افرادي خاص، اين بار شاهد ابراز ادعاي نادرست توقيف يک جرثقيل و ارتباط دادن آن با شهرداري هستيم.

 

در اين اطلاعيه تاکيد شده است: راهبرد و برنامه اجرايي شهرداري تهران در دوره اخير انتخابات مجلس شوراي اسلامي تلاش براي حضور حداکثري مردم پاي صندوق‌هاي راي بوده و تمامي برنامه‌هاي تبليغي و اطلاع رساني شهرداري تهران بر اين اصل اساسي استوار بوده است.

 

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: بر اساس استعلام شهرداري تهران از نهادهاي انتظامي، هيچ مورد توقيفي از جرثقيل‌هاي در مالکيت شهرداري تهران ظرف 48 ساعت گذشته وجود نداشته است.

 

در اين اطلاعيه همچنين خاطرنشان شده است: ادعاي استفاده از بيت‌المال از سوي معاون استاندار تهران در حالي مطرح شده که اساسا اصل موضوع صحت نداشته و از همه مسئولان انتظار مي‌رود در اظهارنظرهاي خود جانب انصاف و دقت را رعايت کنند.

 

در اين اطلاعيه اضافه شده است : متاسفانه برخي رسانه هاي وابسته به جريانات خاص که نگران حضور گسترده مردم پاي صندوق هاي راي هستند اين روزها با برچسب زني و اطلاعات خلاف واقع در تلاشند در مقطع حساس کنوني تلاش شهرداري براي حضور دشمن شکن مردم پاي صندوق هاي راي را تحت الشعاع قرار داده و بهره برداري خاص خود را انجام دهند .

 

در پايان اين اطلاعيه آمده است : شهرداري تهران ضمن تکذيب قاطع اين قبيل اخبار ، حق قانوني پيگيري قضايي اين موارد را براي خود محفوظ مي داند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب