کلید خوردن یک بداخلاقی دیگر علیه شهردار تهران از سوی ساکتین انحراف
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

این خبر با سرعت منتشر شد و جالب آنکه این سایت که سابقا نیز عناد خود را با شهردار تهران بارها و بارها در عمل نشان بود، به طور خودجوش توانست به عکسهای این دو خودروی توقیف شده در فرمانداری تهران دسترسی پیدا کند و یک اتهام ثابت نشده دیگر را منتشر کرده و از پیش برای خود حکم صادر کند.
در پی این اتفاقات اما خبرنگار “افکار نیوز” با چند از آگاهان این ماجرا را پیگیری کرد که در نهایت مشخص شد آنچه توقیف شده تنها خودروهای پاک سازی محیط شهری از بنرهای پاره شده و بی مناسبت بوده است.
گفته شده که این خودروها که اتفاقا متعلق به شهرداری هم نبوده و در اختیار پیمانکار هستن؛  وظیفه دارند به طور معمول در سطح شهر حرکت کرده و بنرهای تبلیغاتی نا مناسب ,بدون مجوز ,پاره شده یا در خطر سقوط را جمع آوری کنند.
این دو خودرو هم در حال انجام همین وظیفه بوده اند که ناگهان توسط خودروی فرمانداری که دو خودروی نیروی انتظامی آن را همراهی می کرده است در حال حرکت متوقف می شوند.
جالب آنکه معاون فرماندار تهران در خودروی فرمانداری حضور داشته است و شخصا موضوع را دنبال کرده است.
در این خصوص دانستن چند نکته جالب توجه است
الف-بر خلاف ادعای سایت رجا که مشخص نیست چه کسی آن را برای عکس گرفتن از خودروهای توقیف شده دعوت کرده است ادعا شده است که این خودروها متعلق به شهرداری بوده اند اما اسناد و پلاک خودروها نشان دهنده آن است که خودروها شخصی بوده و توسط پیمانکاران شهرداری هدایت می شده است و طبعا کارمندان شهرداری آنها را هدایت نمی کرده اند

ب-ادعا شده است که این خودروها برای دو نفر کاندیدای خاص تبلیغ می کرده اند اما بنرهای داخل عکس ها نشان دهنده وجود عکسهای مختلف کاندیداهای گوناگون است.

ج- ادعا شده است که این خودروها می خواسته اند بنر در سطح شهر نصب کنند اما عکسها نشان می دهند بنرهای موجود در این وانتها چروکیده ,مچاله و پاره هستند لذا کاملا مشهود است که این بنرها جمع آوری شده اند و برای نصب نبوده اند.

- بنرهای موجود در وانت ها به روشنی نشان دهنده موضوعات مختلف است .بدین معنی که حتی بنرهای ایام فاطمیه هم در آن وجود دارد و این به دلیل گذشت زمان اندک از ایام فاطمیه به خوبی نشان می دهد پیمانکار شهرداری در حال جمع آوری بنرهای بی مناسبت ,بدون مجوز یا پاره شده بوده است.
اکنون این سوال مطرح است که چه کسانی از چنین جنجالی سود می برند و چرا مایل هستند درست در شب انتخابات یک ماجرای ساده را به بحران تبدیل کنند.
آیا همین خبرسازان نگران بودجه ای که گفته شد در یکی از انتخابات  گذشته وبعد از پیروزی فردی خاص در شهرداری صرف توزیع شیرینی و گل شد نیستند؟
راستی سرنوشت آن ماجرا به کجا رسید؟
شما که نگران انتخابات هستید آیا دوران حمایت بی چون و چرا از افراد خاص را از یاد برده اید؟

به نظر می رسد عده ای خاص به طور خودجوش منتظر فرصت هستند تا به هر طریق مجموعه شهرداری را که توانسته محبوبیت قالیباف را افزایش دهد زیر سوال ببرند.همانهایی که گویا وجدانشان هم با سیل مترو از دست رفت.همانهایی که پول مترو را نمی دهند تا شهرداری در کارش موفق نشود.
این سوال مطرح است که چرا سایت رجا نیوز که سابقه آن مشخص است وارد این ماجرا شده است؟راستی عکسها و خبر را چه کسی به شما داد؟
حتما خبرنگاران شما در همه کشور حضور دارند و از هر خبری حتی توقیف دو خودرو در سطح شهرها هم مطلع می شوند و اتفاقا می توانند از خودروهایی که در توقیف به سر می برند و پلاک آنها کاملا مشخص است و هنوز اتهام مالکان آنها ثابت نشده است عکس تهیه کنند؟
بد نیست دادستان محترم نیز با عنایت به انتشار عکس خودرو با پلاک آنها نگاهی به کار خبری برخی رسانه ها داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب