بازدید جمعي از هنرمندان از فضاي سبز شهرداري تهران+عكس
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 در این  بازدید که با حضور لاله اسکندری، امین تارخ ، سیاوش خیرابی ، ساعد هدایتی ، امیرحسین رستمی ، حسین سهیلی زاده و تعدادی از هنرمندان انجام شد ، دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 با اشاره به موقعیت این منطقه گفت: منطقه 21 ، منطقه ای صنعتی- مسکونی است که به لحاظ وسعت پنجمین منطقه شهر تهران به حساب می آید.

وی افزود: وجود شهرک سینمایی غزالی و موزه بزرگ خودرو از اماکن گردشگری این منطقه است که به چهره خشن آن رنگ و بوی فرهنگی و هنری بخشیده است.

شهردار منطقه 21 با اشاره به سرانه های فرهنگی، اجتماعی و هنری این منطقه گفت: تا چند سال پیش حاشیه بودن منطقه 21 باعث شده بود این منطقه از امکانات و فضاهای فرهنگی، هنری و اجتماعی و ورزشی خوبی برخوردار نباشد اما رویکرد جدید شهرداری تهران در توسعه اماکن فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در محله های کم برخوردار شهر ، باعث شد این منطقه نیز صاحب امکانات خوبی شود.

به گفته سلیمی احداث سراهای محله، کتابخانه ها و مجموعه های ورزشی، سرانه فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در حد مطلوبی قرار داده است.

شهردار منطقه 21 در ادامه شهروندان این منطقه را شهروندانی پویا و دوستدار هنر معرفی کرد و گفت : افراد هنرمند بسیاری در این منطقه  سکونت دارند که با حضور و فعالیت خود باعث جذب جوانان و نوجوانان این منطقه به دنیای پرهیجان هنر شده اند. در جشنواره شمسه که در منطقه 21  نیز برگزار شد هنرمندان بسیاری در زمینه های عکاسی، تئاتر، موسیقی و ... به جامعه هنری کشور معرفی شده اند که این موضوع باعث خوشحالی است.

وی خاطر نشان کرد: حضور چهره های هنری خوشنام و بزرگی چون امین تارخ ، حسین سهیلی زاده ، لاله اسکندری ، ساعد هدایتی ، سیاوش خیرابی ، امیر حسین رستمی و ... می تواند در کشف استعدادهای پنهان شهروندان این منطقه موثر باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه این بازدید هنرمندان کشورمان نیز برای همکاری با مدیریت شهری و حوزه اجتماعی و فرهنگی اعلام آمادگی کردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب