دکتر قالیباف در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران:افزايش امنيت شغلي وارتقای زندگي كارگر
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

تعهد به حل مشكلات موجود ميان كارگران و پيمانكاران،افزايش امنيت شغلي كارگران ،كمك هزينه حج عمره براي نارنجي پوشي كه كيف يك ميليارد توماني را به صاحبش بازگرداند و.. از جلوه هاي ويژه بزرگداشت مقام كارگر از سوي مديريت شهري بود. بنابر گزارش شهر نوشت،مراسم تجليل از كارگران نمونه شهرداري تهران با حضور شهردار تهران در برج ميلاد برگزار شد.

  محمد باقر قاليباف شهردار تهران در اين مراسم  که در برج میلاد باهدف  بزرگداشت روز كارگر برگزار شد، حضور در اين جمع را براي خود توفيق دانست و اظهار كرد:تلاش هاي شبانه روزي كارگران تبلور استقامت و ايمان آنان است.

 او با اشاره به برنامه هاي مديريت شهري براي توسعه عمراني شهر گفت: بدون شك اقدامات به ثمر رسيده محصول تلاش هاي دلسوزانه كارگران است.

 قالبياف با تاكيد بر پشتكار،صميميت و خستگي ناپذيري كارگران گفت: بدليل اين روحيه، مديريت شهري امروز مي تواند براي هر اقدامي متعد شود و آن را در موعد مقرر به سرانجام برساند.

 شهردار تهران با تمجيد از تعهد و تلاش كارگران سهم آنان را در پيشبرد كارها مهم دانست و اظهار كرد:كارگراني كه با همت و روحيه جهادي شبانه روزي كار ها را پيش مي برند سهم اساسي در به سرانجام رسيدن آن دارند.

قاليباف با تصريح اينكه در مجالس مختلف بر اين نكته اصرار كرده كه موفقيت شهرداي در برخي پروژهاي مهم عمراني بيش از آنكه مرهون مديريت باشد، مديون كارگران است گفت : البته من نقش مديريت را هم در كشوري مانند ايران را انكار نمي كنم اما اعتقاد دارم كارمندان و كارگران بي نام و نشان دوشا دوش مديريت براي پيشرفت شهر تلاش مي كنند.

وي با اشاره به كاهش زمان اجرای پروژه هاي شهري در دوره كنوني مديريت شهري گفت: روزگاري ساخت تونل رسالت با دو كليومتر طول  12 سال زمان مي برد اما امروز 12 كيلومتر در كمتر از دو سال ساخته مي شود.

شهردار تهران اين موفقيت ها را محصول همت كارگران و كارمندان شهرداري تهران عنوان و اظهار كرد:چنين موفقيتي محصول كار يك فرد نيست بلكه نتيجه تلاش تمام اعضاي يك نهاد است.

او با يادآوري نگاهي كه اسلام به كار و كارگر دارد تكريم كارگران را عبادت و افتخار دانست و افزود: جوهره و ذات انسان و چرخش زندگی در بعد مادی و معنوی در گروی کار شکل می گیرد.

او با تمجيد از خدمت در عين گمنامي كارگران حوزه مختلف شهري گفت : زحمات شما براي آسايش و آرامش همشهريان بر كسي پوشيده نيست.

قالیباف با اشاره به نشست خود با نماینده کارگران شهرداری اظهار كرد : در این نشست وجود مشکلاتی در خصوص کار کارگران با پیمانکاران عنوان شد که در تلاشیم این نارسایی ها را سر و سامان داده و امنیت شغلی شما را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد :خود را متعهد مي دانم که به مباحث و مشکلات شما شبانه روز فکر کرده و در جهت حل این مشکلات گام بردارم چراکه اگر شب و روزی بر من بگذرد و دغدغه شما را نداشته باشم بر گردن من حق دارید.

وي افزود:مطمئن باشید با همه وجودم مشکلات شما را حس می کنم که نان آور خانواده هستید ، این سخت است که در مقابل خواسته های همسر و فرزندانتان نه گفته و سرشکسته شوید.

قالیباف با بیان اینکه سرشکستگی شما سرشکستگی من است گفت : باید خالصانه به بهترین بندگان خدا کمک کنیم چراکه شما نشان دادید در حوزه دیانت و کمک و دفاع از آرمان های انقلاب تا چه حد فعال هستید ، امیدوارم در سایه کمک شما پیشرفت کشور نیز بیش از پیش محقق شود.

در مراسم تجليل از كارگران شهردار تهران از احمد ربانی ، رفتگر بجنوردی که کیفی حاوی یک میلیارد تومان را یافته و به دست صاحبش رسانده بود قدرداني کرد.كمك هزينه 5 ميليون توماني سفر حج پاداش شهردار تهران به اين نارنجي پوش صادق و درستكار بود.

شهردار تهران از مهندس پیمان سنندجی رییس شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران و خانواده های شهدای کارگر شهرداری تهران و جانبازان این مجموعه نيز تقدير كرد.

حسين محمد پورزرندي معاون ادراي و مالي شهرداري تهران نيز سخنران ديگر مراسم بود او در سخناني با اشاره به تاكيدات شهردار تهران براي افزايش رفاه و وضعيت معيشت كارگران گفت:در سايه اين تاكيدات پرداخت حقوق و ارتقا سطح زندگي كارگران و كارمندان اولويت اين معاونت بوده است.

پورزرندي با اشاره به افزايش اقدامات عمراني و هزينه هاي آن براي مديريت شهري گفت:با وجود اين حجم عمليات پرداخت حقوق كارگران براي مديريت شهري اصل اساسي بوده است و تلاش كرد با تمام محدوديت ها حداكثر توان خود را براي بهبود معيشت كارگران به كار بندد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب